Friday, 3 August 2012

Dah Bosan.

Zaman sekarang ni ramai gila gila gila gila gila nak berblogging.
Aku antaranya,
macam aku kata kat entry pertama. [sini]

Tapi yang aku dah bosan adalah,
blog-blog awek,
bukannya aku tak suka awek (kureng suke jeww),
tapi awek-awek yang tulis entah apa-apa,
lepas tu letak gambar buat-buat comel,
mulut muncung-muncung,
pipi tak tersorong-sorong.
(jangan tanya aku macam mana tersorong-sorong sebab aku pon tak tahu)
baju ketat-ketat,
elergik lah!

Lepas ni, mesti ramai awek marah sama aku,
lantaklah. (gelak macam setan kuat-kuat)

Oh, aku jumpak facebook page, Himpunan Gambar Awek Melayu,
si Admin curi gambar awek dalam facebook,
golongan aweknye,
macam yang tertera di atas,
kesian aku kesian,
tapi banyak lagi padan muka.
(lagi gelak setan).

1 comment: